Subject: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 34,75–36,15 Tuulna–Kloogaranna jalgratta- ja jalgtee ning riigitee 11196 Klooga jaama tee ristmiku projekteerimistingimustest
From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 12:26:41 +0300

Tere!

Palume valminud ehitusprojekt kooskõlastada RMK halduses olevate
riigimaade osas RMKga. Lisaks teeme ettepaneku täiendada
projekteerimistingimuste punkti 5.9.2. tingimusega: metsaga külgneval
teelõigul hinnata vähemalt 15 m ulatuses puude sanitaarset seisundit ning
kavandada ohtlike puude eemaldamine.

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Planeeringute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.